Sunday, September 23, 2012

Tarikh Pembentangan Belanjawan Budget 2013

Assalam 1 Malaysia,

Tarikh Pembentangan Budget 2013 adalah pada hari Jumaat 28 September 2012 ini. Hari Jumaat memang selalu dipilih kerana menghormati hari Jumaat sebagai penghulu segala hari. Belanjawan 2013 akan dibentangkan oleh Perdana Menteri Malaysia merangkap Menteri Kewangan Pertama iaitu Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak. Diharapkan kebajikan rakyat masih di ambil berat dalam Pembentangan Budget 2013 ini.
Pembentangan Budget 2013


Baru-baru ini CEUPACS juga telah menyuarakan tentang harga rumah yang terlampau tinggi terutama di bandar-bandar besar. Jika harga rumah terus meningkat, sudah pasti mendatangkan masalah kepada golongan yang berpendapatan rendah. Saya juga mengharapkan beberapa cukai di kurangkan untuk mengurangkan beban rakyat dengan kenaikan harga barang sekarang ni.

Oleh itu, marilah kita bersama-sama menantikan Pembentangan Budget 2013 pada hari Jumaat ini

No comments:

Advertisment

Site Info

Blogged.myKedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia BacklinksFree Backlinks Malaysia Free Backlink ServicesMalaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for FreeBloggers - Meet Millions of BloggersMy Ping in TotalPing.com Personal directory Personal Blogs Personalmonitorbacklinks.com - SEO tool to Monitor Backlinks

Followers