Thursday, September 23, 2010

Mai Secawan Kopi Radix


Salam,

Dah lama tak menulis di blog ni. Lama saya bercuti raya. So, blog ni pun turut bercuti jugalah. Hari ni saya nak share sikit tentang kopi radix. Saya dah lama mengamalkan minum kopi radix ni. Kopi ni bagi saya sangat bagus untuk menambahkan tenaga. Kalau dulu saya selalu minum kopi radix ni masa saya ulang alik daripada semporna ke kota kinabalu. Bila sampai di stesen bas saya akan minum kopi radix.

Kopi ni elok diamalkan sebagai minuman harian. Saya amalkan minum kopi waktu pagi dan petang. Lagi satu, bila rasa macam nak demam cepat-cepat saya minum kopi ni. Alhamdulillah, selepas minum kopi ni badan rasa segar semula. Harga kopi ni taklah mahal sangat. Harga sepeket baru Rm 1 je.

HPA mengeluarkan produk muslim yang halal lagi toyyiba. Kalau sapa suka sangat minum nescafe tu, elok sangatlah tukar kepada produk keluaran muslim. Jika tak suka minum radix, banyak lagi produk lain.

1 comment:

que said...

Kopi radix memang best,jom join HPA.

Advertisment

Site Info

Blogged.myKedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia BacklinksFree Backlinks Malaysia Free Backlink ServicesMalaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for FreeBloggers - Meet Millions of BloggersMy Ping in TotalPing.com Personal directory Personal Blogs Personalmonitorbacklinks.com - SEO tool to Monitor Backlinks

Followers

Google+ Followers