Sunday, June 09, 2013

Buat Duit Dengan Mudah.my

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Mudah.my adalah laman jual beli paling popular di Malaysia. Laman ini memberi peluang kepada ramai orang untuk berjual beli secara online dengan langkah yang mudah. Reka bentuk laman atau grafiknya juga sangat ringkas dan tidak mengelirukan pengguna. Setiap bulan 5.2 juta pelawat unik yang akan mengunjunginya.

Lebih daripada 84,000 akaun Pro Niaga yang telah didaftarkan. Kebanyakan yang mendaftar untuk akaun ini adalah peniaga sambilan dan usahawan kecil dan sederhana.

Mudah.my adalah ilham Mudah.my Sdn Bhd (dahulunya dikenali sebagai 701Search Sdn Bhd), sebuah syarikat usahasama antara Singapore Press Holdings Limited dan Schibsted ASA.

Singapore Press Holdings Limited (SPH) adalah organisasi peneraju media di Asia Tenggara. SPH juga telah menceburi bidang pengiklanan penyiaran dan hartanah.

Schibsted ASA melalui anak syarikatnya Schibsted Classified Media (SCM) adalah syarikat pengiklanan dalam talian terbesar di Eropah. Ia mempunyai aktiviti perniagaan di Belgium, Perancis, Sepanyol, Sweden, Eropah Timur, Amerika Latin dan Asia.

Ramai rakan-rakan saya suka membeli secara online di Mudah.my. Menurut mereka, tak kira apa produk yang anda cari, semua ada di mudah.my. Bukan saja tablet, bahkan rumah, kereta, homestay, ebook, telefon bimbit, eksesori kereta dan pelbagai produk lagi yang ada di sini.
Tidak kah anda nampak peluang buat duit di laman web mudah.my ni? Bayangkan 1% daripada 5.2 juta ini melihat tawaran anda. Sudah pasti ada jualan dapat dibuat. Jika anda serius nak buat duit, saya syorkan anda Download percuma ebook Buat Duit Dengan Mudah.my 

Saya sudah download ebook ini. Ia mengandungi 66 muka surat. Apa yang saya suka dengan ebook ini adalah, anda akan ditunjukkan cara untuk menggunakan produk orang lain untuk buat duit. Anda tak perlu ada produk sendiri sebenarnya. Teknik jualan guna SEO guna sangat menarik! Download SEGERA, saya jamin anda tak akan menyesal


No comments:

Advertisment

Site Info

Blogged.myKedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia BacklinksFree Backlinks Malaysia Free Backlink ServicesMalaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for FreeBloggers - Meet Millions of BloggersMy Ping in TotalPing.com Personal directory Personal Blogs Personalmonitorbacklinks.com - SEO tool to Monitor Backlinks

Followers