Friday, December 24, 2010

Contest Siapa Nak Buku "Buat Duit Dengan Blog"




Salam semua,

Aku nak buku "buat duit dengan blog" sebab aku masih belum buat duit dengan blog aku ni lagi. Mungkin aku takde strategi yang baik untuk buat duit dengan blog. Setakat ni aku cuma letakkan link affiliate dengan harapan ada yang berminat untuk membeli melalui link affiliate. Tapi, apakan daya belum ada hasil lagi .Sabar jela..

Matlamat 2011 adalah aku akan cuba buat duit daripada blog aku walau apa cara sekalipun. Sungguhpun aku cuma dapat RM1 pun jadilah. Kira buat dui jugak tu kan. Aku pun bukan pandai sangat berblog ni. Ni pun buat secara try and error saja. Saya cuba belajar daripada sahabat yang telah berjaya.

Dengan buku ini aku akan dapat buat duit dengan blog aku yang tak seberapa ni. Aku akan improve lagi cara entry aku supaya lebih menarik perhatian. Aku patut menang Contest Siapa Nak Buku "Buat Duit Dengan Blog"sebab aku betul-betul nak pelajari selok belok buat duit dengan blog.

6 comments:

Sharinginfoz said...

Thanks sebab join contest ni, memang seronok juga bila dapat duit from blogging ni

Abdul Halim Ismail said...

sama-sama. harap boleh buat duit lepas ni

eelobor said...

hehehe.....dah dapat duit kita lepak2 minum teh

Abdul Halim Ismail said...

yeahh jom mengeteh..

hans said...

thanks sebab sudi vote saya

P/S : Thanks Pada Kamu Sebab Undi Saya Yer

Hairun Azmi said...

Selamat Maju Jaya...

Presiden Mahmoud Ahmedinejad lelong kereta peribadi demi rakyat

Advertisment

Site Info

Blogged.myKedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia BacklinksFree Backlinks Malaysia Free Backlink ServicesMalaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for FreeBloggers - Meet Millions of BloggersMy Ping in TotalPing.com Personal directory Personal Blogs Personalmonitorbacklinks.com - SEO tool to Monitor Backlinks

Followers