Saturday, December 05, 2009

Cari Duit Internet

SEtelah lama tidak berkongsi cerita, hari ni saya nak mulakan dengan cara cari duit daripada internet, sejak beberapa minggu ni saya sibuk mencari bagaimana nak mencapat duit tambahan daripada internet. Saya pun mulalah menyertai program-program yang menawarkan duit. Walaupun kecil nilai duit, saya cuba dapatkan jua. Hari ni saya nak senaraikan apa yang telah saya buat untuk mencari duit ini.

1. Program PTC

PTC ataupun Pay to click adalah program percuma untuk disertai. Apa yang perlu dilakukan adalah klik pada iklan yang dihantar didalam akaun anda. Nilainya ada yang 1 sen 0.5 sen dan juga yang dibawah 0.1 sen. apabila dah cukup nilai minima untuk pengeluaran kita boleh request untuk keluarkan duit itu.

Senarai PTC yang telah saya sertai adalah seperti

1. Neobux
2. BuxP
3.Palmbux

2. Program GPT

GPT ataupun Get paid to adalah program yang agak sama macam ptc juga. Cuma kita dibayar bila kita dah siapkan sesuatu kerja yang seperti sign up, klik pada iklan dan lain-lain

No comments:

Advertisment

Site Info

Blogged.myKedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia BacklinksFree Backlinks Malaysia Free Backlink ServicesMalaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for FreeBloggers - Meet Millions of BloggersMy Ping in TotalPing.com Personal directory Personal Blogs Personalmonitorbacklinks.com - SEO tool to Monitor Backlinks

Followers