Tuesday, October 26, 2010

5 cara promosi Affiliate

Salam,

Dah lama tak update blog ni. Macam dah bersawang jer. Hari ni saya nak kongsi cerita tentang peluang nak tambah income melalui affiliate. Salah satu cabang untuk menambahkan pendapatan di internet adalah melalui Affiliate. Dah banyak program sekarang yang menggelarkan sebagai program affiliate. Ada yang perlu keluar modal untuk sertai affiliate ni.

Mengikut pemahaman saya affiliate ni selalu daftar free saja. Lepas tu bergantunglah kepada cara kita nak promosikan link affiliate. Nak promosi pun ada cara yang free ada juga cara yang berbayar. Saya senaraikan disini 5 cara free dulu

1. Promosi melalui iklan percuma
2. Promosi melalui forum
3. Promosi melalui facebook
4. Promosi melalui yahoogroup
5. Promosi melalui artikel

Nak belajar dengan mendalam lagi berkenaan dengan ilmu affiliate ni saya sarankan mendapatkan laporan lengkap daripada sahabat saya di sini

No comments:

Advertisment

Site Info

Blogged.myKedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Malaysia BacklinksFree Backlinks Malaysia Free Backlink ServicesMalaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for FreeBloggers - Meet Millions of BloggersMy Ping in TotalPing.com Personal directory Personal Blogs Personalmonitorbacklinks.com - SEO tool to Monitor Backlinks

Followers